sobota 23. května 2015

Makadi... jako by se zastavil svět ...

V dnešní době, kdy neustále slyšíme jak Muslim zabil jednoho nebo druhého, se většina z nás vzdala myšlenky na klidnou dovolenou v Egyptě.

Určitě, strach je na místě, ale když se na to podíváme z jiné stránky. Jaro bylo propršené a vyhlídky na zlepšení žádné. Destinace jako Dominikánská Republika, Thajsko či Kanárské ostrovy byly pro změnu drahé. 

Tak kam vyrazit, pokud chceme do tepla a k moři? 

Tentokrát jsem na toto rozhodování nebyla sama, ale byly jsme 3 . Já, moje máma a sestra. 
Rozhodly jsme se, že to riskneme, a navzdory tomu čím nás media non stop zásobují, tak, že se vydáme do Egypta. 




No jo, ale kam? 

V Safaze už jsme byly a Hurghada je pro nás synonymem "mikro pláží a hotelů namačkaných těsně na sebe". 

Po nějaké době jsme dospěly k názoru, že Makadi je ta správná volba. 

A nepletly jsme se. 

Zátoka v Makadi patří vůbec k těm nejkrásnějším, které jsem dosud viděla. Ano, všude jsou hotely, to je jasné, ale narozdíl od jiných letovisek se lidé můžou procházet kilometry a kilometry bez toho, aniž by je někdo omezoval . 



Rozhodně stálo si za to, si přivstat a alespon jednou vidět východ slunce, stejně tako jako zůstat na pláži o trochu déle a vychutnat si pohled na západ slunce.

Samozřejmě jsem se často musela zamyslet nad tím, jak je to možné, že ti stejní lidé, kteří se tam na nás neustále smáli a byli neuvěřitelně vstřícní, že jsou vůbec schopni dopouštět se takových "zvěrstev", o kterých dnes a denně slyšíme ve zprávách?

Odpověď na to jsem nenašla, ale za to jsem se utvrdila v názoru, že pokud respektuješ místní, pak oni budou respektovat tebe.





Žádné komentáře:

Okomentovat